Chupitoosss...!!


Sıra geldi gezdiğimiz gördüğümüz bayıldığımız ya da hiç sevmediğimiz yerleri tek tek yazmaya...
yine Barcelona ile devam ediyorum!

Chupitooss...! - kelimenin anlamı shut'lar demek oluyormuş. birçok shut bardağı yan yana veya mideye inince chupitos oluyor :)
tahmin edeceğiniz gibi bir shut bar. içeri girdiğiniz anda içki hazırlanan bar kısmındaki alevler ve sağda duvarda boydan boya yazan garip / enteresan / komik isimler dikkat çekiyor! shut'lara müthiş isimler takmışlar... Monica, Lucci, Javier gibi gibi... Monica'yi icemedik ona uzuluyorum ama bir dahakine diyorum - Monica'yi herker çok tavsiye ediyor - anlatılmaz yaşanır diyorlar ne sırrı var bende bilmiyorum...
Biz en az 10 çeşit shut içtik - dopdolu dev bir kavanozda da bir garip karışım içtik onu bilmiyorum.. ama apsent, marshmallow shut, portakallı şekerli tequila gibi muhteşem şeker / tatlı shut'ları mideye indirdikten sonra kafamız gerçekten bir dünya ve çok mutlu bir şekilde gecenin bi vakti evlere döndük..
Tatilin en güzel gece çıkması / yani en gidilesi bar hatırası burası oldu / kesinlikle tavsiye edilir!
Chupitos adres : Carrer d'Aribau, 77.
Chupitos'tan daha çok kareler :



Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder