Firenze!

Ekim 2012'de gittigimiz gezdigimiz gordugumuz 4 yerden bahsedeceğim sizlere...

ama aklımda kalbimde en çok yer eden ve en çok tekrar, hemen gitmek istediğim şehirle başlıyorum : FLORANSA!

bilenler bilir biz otelde kalmaktansa gittigimiz yerlerde ev kiralama yontemine gidiyoruz...
daha zevkli, eglenceli ve rahat oluyor bir de ucuz tabiki!
Florsansa'da kalmak icin buldugumuz evi gordugumde internette aşık oldum ben bu şehre dedim!
böyle evleri olduğuna göre, kim bilir şehir nasıldır... ya da bu ev hangi tarihlerde müsaitse o tarihlerde gitmek istiyorum dedim... neyse ki bizim tarihlerde Donatella'nın mükemmel evi müsait çıktı!

Donatella'nın evine www.airbnb.com sayesinde ulaştım. ev hem şehrin göbeğinde, hem mükemmel!
ilk olay Donatella... kendisi iç mimar...
bütün bu evi kendisi döşemiş. mükemmel bir zevki var. evde 2 tane de bisikleti var, kullanmanıza izin veriyor tabiki... Floransa'da bisiklet kiralamak nasıl oluyor hiç bilmiyordum - turistlerde pek bisiklet yoktu açıkçası, ama Donatella sayesinde bizim bisikletimiz vardı ve yerel halk gibi yürümeden süper şekilde gezdik durduk
tüm şehri....

 
Eve gelince...
Ev çok büyük ama evde 1 oda var aslında, ama akıllı mimar olmak böyle olsa gerek o oda büyük bir oda olduğu için Donatella odaya büyük bir merdiven koyarak cibinliklerle süslü asma yatak yapıyor! - epey sağlam merak etmeyin! :)
Bu ev Donatella'nın eskiden yaşadığı ev (eskiden diyorum çünkü şimdi erkek arkadaşının yanına taşındı ve bu evi de böyle kiraya veriyor!:) ve aynı zamanda kendisinin mimarlık ofisi. yani müşterileri burada karşılıyor, toplantılar yapıyorlar. ama bu sizi hiç rahatsız etmesin... zaten siz sabah evden çıkıp, akşam geri girdiğiniz için Donatella'yı ya görüyorsunuz ya da hiç görmüyorsunuz, gördüğünüzde de size mükemmel pozitif enerjisiyle Floransa'da nereleri gezin görün tavsiyeleri verip hadi gidinnn gezinnn çok güzel yerler var diyerek gönderiyor! :)

Cibinlikli yatağın altında kalan bu bölgede de koltuk açılıp 2 kişilik yatak haline geliyor :


Biz bu evi kiraladağımızda 4 kişiydik. o şekilde kiraladık. arkadaşlarımız sonra maalesef tatile katılamadılar... demek istediğim ev 2 kişi için biraz pahalı. dilerseniz 2 kişi olarak kiralayabilirsiniz tabiki ama o zaman otelle aynı fiyata geliyor... 4 kişi evde rahat rahat kalabilir... şimdiden evin keyfini çıkarın, Donatella'ya da bizden selam söyleyin!...

Şimdiden iyi tatiller!...

Bu da Donatella'ya bıraktığımız not :)
 
Etiketler: , , edit post
1 Response
  1. Unknown Says:

    :))) harika bir konu olmuş. ben de beklerim :)
    travelguide-for-dubai.blogspot.com


Yorum Gönder