Bodrum'da Limon



Merhaba!

Yaz bitti ama Yaz'dan kalma anılarımız, fotoğraflarımız bize kaldı...

Şimdi size güzel mekanlardan, güzel yemeklerden, iştah açan, özlem uyandıran birkaç yerden bahsetmek istiyorum...

Önce Bodrum Bodrum... :)
Yer : Gümüşlük
Mekan : Limon

süper... girdiğiniz andan itibaren sizi içine alan hatta içine çeken bir mekan...
çalan müziğiyle, ortamıyla, insanlarıyla, garip atmosferiyle...
Bodrum'a kadar gittiyseniz oraya uğramadan dönmeyin...
bir de oraya mutlaka 19:00 sularında gidin...
güneşin batışını anılarınızın arasına, beyninizin küçük bir bölümüne sokun... işten bunaldığınızda ara ara oraya kaçın... muhteşem bir manzara...
gökyüzünün aldığı renk, denize vuruşu... tablo gibi...
bol bol fotograflayın bunları...


Sonra da gelip bana tesekkuru bir borc bilin ;)

Sevgiler!
Etiketler: edit post
2 Responses
  1. Ben ttilimi genellikle Urla'da geçiriyorum. Tavsiye ederim Urla'yı.


  2. Merhaba blogunuzu merakla takip ediyorum size tesisimizde konuk etmekten mutluluk duyarınz
    www.turkbukuinnhotel.com


Yorum Gönder