Brasserie Sixty6


artık ülkeler, şehirler birbirine girdi... sürekli ülke değiştirip farklı şehirlerden farklı yerler yazıyorum! :)

şimdi uçuyoruz Dublin'e!

Dublin'de daha ilk akşamımızdı...
Sevgili'nin doğum gününden 1 gün sonra olduğu için orada da kutlayalım dedik...

Kuzenler bizi orada "süper" denilen bence de cidden çok güzel olan bir restaurant'a götürdüler!

Brasserie Sixty6! http://www.brasseriesixty6.com/
ismi de yazılışı da çok güzel bence :)
Yemekler lezzetli, şaraplar müthiş, servis çok kaliteli, ortam ve dekorasyon süperdi!

ne yemek yedin? demeyin çünkü o kadar toktum ki yemek yemedim.. sadece şarapla yetindim...
ama sevgiliye pasta olarak gelen cheesecake harikaydı! onu çok iyi hatırlıyorum ondan yedim :))
Rezervasyon şart! özellikle akşam gitmeyi planlıyorsanız....

Adres : 66 Sth Great George's Street, Dublin, Co. Dublin, Ireland
01 400 5878

Sevgiler!
Etiketler: , edit post
0 Responses

Yorum Gönder