in Berlin


esas amacımız da buydu zaten... başkaları da görsün bu blogu... gittikleri gördükleri yerleri yazsınlar, bizimle paylaşsınlar, daha çok yerler olsun burada...
bugün sizleri Acemi Kalem'in yazılarıyla 2 farklı müthiş yerlere götürüyoruz!

Berlin başlıyor :

1) Mutlaka gidilmesi gereken restoran Royal Grill - süper bir etçi. Her yediğimiz çok lezzetliydi. Özellikle kobe beef i tavsiye ederim. Bir de giriş olarak karides mutlaka alınması lazım... yaa canım çekti :)

2) Bocca di bacco- çok çok güzel bir İtalyan restoranı. bir check atılması iyi olur. Orada yiyen bir sürü İtalyan'da var. (benim için bir kriter :))

3) Schwarzwaldstuben- küçük bir cafe.. yemekleri hoş ortamı güzel bir öğlen yemeği için hoş bir alternatif olabilir...Yalnız servis biraz yavaş aman dikkat

4) Sokakta sosis... mutlaka deneyin. ben ekmeği büyüttüm tavsiye ederim yoksa sadece sosis yiyorsunuz :)

5) Döner yemem diye düşünüyordum ama mutlaka yiyin dediler. denedim pişman olmadım. ilk defa soslu döner yedim. Hasır'ı denemenizi tavsiye ederim.

6) MUHTEŞEM bir pizzacıda yedik. Düşünüyordum ne gerek Berlin'de pizza diye ama en sevdiğim yerlerden biri oldu. hem ucuz hem çok kaliteli. 10 numara bir yemekti. En kısa zamanda ismini sizler için bulacağım yazık ki kartlarını almamışım. Bu arada üstünden metro geçtiği için titrek ve sesli bir yer :) Yaşasın google pizzacının ismi XII Apostel... Pizzalarının ismi çok komik. ve kocamannnn pizzaları varrr.

7) Berlin'de ilk yer ayırttığımız restaurant ise Luter Wegner oldu. Yılbaşı akşamı gittik. Yemek güzeldi özellikle Carpaccio süperdi... ortam ise vasattı. gidilip görülebilir. Gidemezseniz de çok üzülmeyin...Bu arada Berlin'de çikolatacılar çok hoş gözüküyor. Gittik her çeşidinden aldık. Güzel ama Fransa'daki çikolataya yaklaşamaz. bir çikolata fanatığı olarak haber vermek istedim. Yerin ismi: Fassbender & Rausch
Acemi Kalem
Etiketler: , edit post
0 Responses

Yorum Gönder