AVOCA - Ireland

şimdi öyle bir yerden bahsedeceğim ki... İrlanda'ya gitmek isteyeceksiniz! :)
ama ne yazık ki ben bu yeri tam dönüş günümüzde gördüm üstelik de havaalanına gidecek olan otobüsü beklerken gördüm... otobüs 15 dakikada bir kalkıyordu ve 2 kere kaçırdık desem... yani en az yarım saat sevgili sevgilim beni mekandan dışarı çıkartamadı! :)

yerin adı : AVOCA
giden / gidecek olan herkese tavsiyemdir mutlaka uğrayın!
google search ile size hangi sokakta olduğunu bulmaya çalıştım ama bulamadım :(
dilerseniz online shopping yapabilirsiniz onlinestore@avoca.ie
web siteleri ise : http://www.avoca.ie/index1.php
ama web siteleri mağazaya girdiğiniz an ki şoku yaşatmıyor ne yazık ki....


AVOCA enteresan bir yer... yemek dersleri veriyorlar, dondurulmuş yemek reyonları var yemek satın alabiliyorsunuz, organik yemekler yapıyorlar, cafe'leri var oturup orada keyifle kitabınızı okuyabilirsiniz, çeşit çeşit yemek tarifleri kitapları satıyorlar, inanılmaz güzel ev eşyaları, dekorasyon malzemeleri satıyorlar, kaşmir kıyafetler üretiyorlar ve satıyorlar...
dediğim gibi girdiğiniz an hiç böyle bir şey beklemiyorken... şoka uğruyorsunuz!
Kendilerinden bayiilik bile almayı teklif ettim - sadece girmiş olduğum yarım saatte! :)
ne yazık ki yanıt olumlu olmadı... Türkiye'de mağaza açmayı asla düşünmezlermiş... halbu ki çok da rağbet görürdü bence... - gidin görün sonra tekrar konuşalım...



Etiketler: , edit post
4 Responses
  1. Unknown Says:

    :)))Gel bir daha, beraber gidelim!!


  2. Unknown Says:

    ps: yeni sezon inanilmaz!


  3. Rakel Says:

    yaaaa :((( bende görmek istiyorum...
    sen gelirken bana birşeyler getir bencee :))
    sizi hep gorebilirim ama AVOCA'ya tekrar gelmek icin bile deger valla! :)


  4. Adsız Says:

    My brother recommended I might like this website.
    He was entirely right. This post actually made my day. You cann't imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!

    Feel free to surf to my site; read this post here


Yorum Gönder