Barcelona Barcelona!


ilk bu şehirle başlıyorum çünkü blogumuzun temelleri bu şehrin kaldırımlarında atıldı!..
ne eğlendik ne eğlendik anlatmakla bitmez... gerçekten yaşamak gerekirdi. şimdi düşündükçe suratımda şebek bir gülümseme takılı kalıyor... la rambla'nın dili olsa da bağıra bağıra söylediğimiz tüm o şarkıları duyabilse diyorum, patlattığımız şampanyaları (-29) görebilse diyorum. ama video kayıtları var, iyi ki var, en azından bir kez daha izleyerek tekrar yaşayabileceğiz o anları!
Barcelona'ya şahsen ben daha önceden gitmiş ve kelimenin tek anlamıyla aşık olmuştum! ama şimdi çok çok başkaydı çünkü arkadaşlarlaydık çünkü sevgilim vardı... gerçekten tadı başka oluyor! 2 resim arasındaki farkı bulun gibi 2 tatil arasındaki farkları size yazsam - yazmakla bitmez! bi kere HOSTAL'da kalmadım bu sefer...
Kaldığımız yer en iyisiydi... kesinlikle tavsiye ederim enjoyBCN !! ev adresimiz ise Gran Via de les Corts Catalanes 620, 2º 3ª bilen bilir şehrin kalbinde ev tutmuşuz... üstelik ev - ev değil! 5 oda - 4 banyolu.. dev bir salonu muhteşem bir mutfağı vardı... süperdi.. hangi çift hangi odada kalacak diye oturup salonda kura çektik :) o evde 5 gün boyunca yaşadıklarımızı anlatsam siz sıkılırsınız ben gülmekten yazamam.. :) ama çok anı oldu, güldük, ağladık, eğlendik, kavga ettik ama friendss ekibi olarak yine çoook mutlu olarak Kamil Bebişim'in aslında tam bir okul servisi olan VIP otobüsü ile istanbul'a geri döndük...
ve şimdi gezdiğimiz gördüğümüz her yeri özellikle neler yediğimizi, neler içtiğimizi ayrı yazılarda kaleme alacağız...
bu intro'yu yaptım, gerisi fotoğraf kareleri ile beraber gelecek!
Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder