Balayında nerelere gidilir?

Sevgili Tatil Günlüğüm okurları,

Biz dev gibi dünya haritamızı açmış bakarken...
size de sormak istedik...
Biz hayırlısıyla Ekim sonunda evleniyoruz ve balayı tatilimizin hayalini kuruyoruz...
gidebilirsek eğer (ki artık önümüzdeki günlerde düğüne kadar tatilimiz hiç yok tek umudum balayı :))
nereye gidelim???
siz olsanız nerelere gidersiniz?
veya nereye gittiniz?
bize nereleri tavsiye edersiniz??

elimizde içkiler, altımızda kum deniz güneş üçlüsü mü?
gezip görülecek yerler mi?
meditasyon yoga tarzı yerler mi?






biz biraz eğlence istiyoruz açıkçası...

Bali mi?
Maldivler mi?
Çin mi?
Phuket mi?
Dubai mi?
Singapur mu?
Mauritius mu??



Uzak doğu mu görülmeli?
Güneylere mi gitmeli?
Rio De Janerio mu?
Paris mi?



diye diye...
düğünden çok bunu düşünüyorum walla ne yalan soyliyim...
benim için gezip görecegim, dinlenip eğleneceğim yerler hepsinden daha onemli sanki :)

yorumlarınızı, yardımlarınızı bekliyoruz!

Sevgiler,
Etiketler: edit post
3 Responses
  1. Cem Sadaka Says:

    Ben mustakbel damat....
    Aslinda bu blogunda fikir babasi.....:)
    En guzel balayi evde yapilan degil midir sevgili okurlar???
    Ne isimiz var binlerce km uzakta bortu bocek icinde degil mi???
    Destek bekliyorum....

    Bir yuva kurmaya calisan Damat


  2. Adsız Says:

    Ben yazıyı yazan kıza katılıyorum gezilip görülmeli dinleyip eglenilmeli ... En güzelinden bir yeri seçip gitmenizi tavsiye ediyorum. Bloğunuzu çok beğendim. Sizlere iyi hayal kurmalar ve eğlenceler ve mutluluklar :))


  3. Balayi..... Honeymoon ....Toplumlarin yarattigi cok guzel bir gelenek sebebi yeni bir yasama adim atarken taa en basta beynimizde guzel hatiralar yaratmak. Tabiiki bu hatiralari her an her yerde yaratmak mumkun, ancak yasamin sorumluluklari baslamadan ozgurce yapilabilecek tek tatil. Bunun icin size tavsiyem ileri yaslarda yapamiyacaginiz bir tatil yani icinde hem gezip goreceginiz hem altin kumlarda elinizde icki uzanacaginiz hemde extreme faliyetler (zipline, bumgee jumping, parasutle atlama, jeep tour vs..) bunun icin tavsiyem Avustralya & Yeni Zellanda kombinasyonu yada Orta Amerika. Cok cok mutlu olun ve yasaminizin her aninda mutlu hatiralar yaratin. Life is combination of happy memories.Sevgiler S.E


Yorum Gönder