NYC...soon!





New York’u ve ona dair olan her seyi özledim!

Mesela simdi Istanbul’da degil de günesli bir New York ögleden sonrasinda olsaydim ne yapardim?
Önce gidip bir bagel veya Sabret abi'den sosisli yerdim.
Sonra Soho’nun ara sokaklarindaki birkaç butige girip çikar, ardindan Miro kahvesinde veya Coffee Shop'ta lattemi yudumlardim. Bir metroya atlayip şehri koklardım az biraz... yürürdüm alabildigine... mumkunse bir fotograf sergisi bulurdum etrafta... Moma'da veya baska bir tanesinde...
Ardindan tabii ki bununla yetinmeyip Chelsea galerilerinde birkaç saat tüketirdim. Hava guzel dedim ya size... bisiklete atlar Central Park'ta ve Broadway civarlarinda dolanirdim az biraz bisikletimle...
Sonunda yorgunluktan bitkin düstügüm saat dokuz sularinda Felix'te bol buzlu mojito ismarlardim...

Bu sirada sevgilim ve birkac arkadasim da bana eslik ederdi...

Tatil...tek istedigim.
Yakinda.
New York'ta.
Gorusmek uzere!


Etiketler: edit post
0 Responses

Yorum Gönder