Pastis in NYC

Sıra geldi mühim bir yere...
Pastis!
ne dizilere, ne filmlere konu oldu, konu mankeni oldu, mekan oldu, başrol oldu...
ne ünlüler geldi geçti...
o olduğu yerde durmakta...
aynı kalabalıklığıyla...

Bizim anımız şöyle;
Güneşli mi güneşli bir New York günü... saat sabah kahvaltısı ile öğle yemeği arasında yani brunch vakti...
biz dedik tamam bugün Pastis günüdür!
yola koyulduk, gittik Meatpacking District'e...
indik taxiden, yürüyoruz kaldırımda...
ileride ultra süper bir arabadan (adama bakmaktan arabayı hatırlayamıyorum şuan!) bir adam iniyor!
oradan benim sevgilim diyor ki : "Rakel, adama bak etek giyiyor!!"
benden de tepki; "biliyo musun Marc Jacobs aynen boyle giyinir adam onun özentiliğini yapmış!"
adam yüzünü döner... ve karşımızda Marc Jacobs!! :))
biz şok!..
sonra Pastis'e gireriz aynı anda... o da sevgilisiyle... bende öyle!.. :)
biraz uzaktı masalarımız ama olsun... görmüş olmaya değdi!

Pastis = New York http://www.pastisny.com/
bilmiyorsanız, bilin...
ne demişler : bilmemek değil öğrenmemek ayıp...
okudunuz... biliyorsunuz... mutlaka ama mutlaka gidin...
orada birşeyler yiyin... etrafı, insanları izleyin...
keyif alacaksınız!

Sabah Kahvaltılarını merak ediyorsanız : 08:00 - 11:15 (Pazartesi - Cuma)
Öğle Yemeği yiyelim diyorsanız : 12:00 - 18:00 (Pazartesi - Cuma)
Brunch yapalım sizin gibi derseniz : 10:00 - 16:15 (Cumartesi - Pazar)
Akşam yemeği yesek? derseniz : 18:00 - 00:00 (her gün)
Gece hem yemeli hem içmeli derseniz :
00:00 - 01:00 (Pazar - Çarşamba)
00:00 - 02:00 (Perşembe)
00:00 - 02:30 (Cuma ve Cumartesi)

Adres : 9 Ninth Avenue, NYC
Telefon : (212) 929 49 44

Sevgiler!
Etiketler: edit post
1 Response
  1. Ben en çok ortamı beğenmiştim pastiste... Ben gittiğimde kendimi avrupada bir cafe'de gibi hissetmiştim, hala öyle mi bilmiyorum. Sıkışık sıkışık ve gürültülü, herkes çok şık ve keyifli.. E yemekler de harikaydı tabii :)) Bak bunu okuyunca anılarım canlandı şimdi...


Yorum Gönder