COLDPLAY @ Dublin



Coldplay
denince aklima ilk gelen Chris Martin oluyor.. sonra onun sesi.. her sesini duydugumda aglamamin gelmesi...
radyoda ilk kez duydugum bir sarkisi bile varsa onun sesini hemen ayirtedebilmem ve muzigin sesini acmam gerekiyor...

ve onlari dunya gozuyla gorme sansim oldu...
benim pek degerli kuzenim konsere daha 1 sene varken onlarin Dublin'e geleceklerini haber verdi bana ve bir de ustune bana konsere bilet aldi! :)
o zamanlar hayatimda sevgilim bile yoktu... neyse ki o girdigi zaman hala konsere bilet vardi ve hemen ona bilet aldik... ve bir de ucak bileti :)
bende ona dogum gunu hediyesi yapmis oldum :))
sonuc Dublin'e gidildi... Coldplay konserine gidildi... Phoenix Park'a gidildi... toplam 40.000 kisi bagira bagira hem de bir Pazartesi aksami deliler gibi Coldplay sarkilari soylenildi...
cidden hem soyledim hem agladim.. gorduklerime inanamadim :)



Konser boyunca, üzerindeki paramiliter ceketiyle ve inanılmaz bir enerjiyle gitar, piyano, ağız armonikası çalan, dans eden, şarkı söyleyen Chris Martin, sona doğru grup arkadaşlarıyla sahneden inip korumalar eşliğinde açılan özel bir yoldan stadın ortalarına doğru yürüdü. Meraklı bakışlar arasında başlama vuruşuna yakın noktadaki bir platformun üzerine çıktı.
Orada onları üç gitar bekliyordu.
Birden spotlar yandı ve Coldplay, Michael Jackson anısına “Billie Jean”i söylemeye başladı.
Herkes, hep bir ağızdan eşlik etti ve tabi biraz da şok oldu...

Phoenix Park'a araba girmesi yasakti... benim de ayaklarimda hunter botlarim vardi.. kac kilometre yuruduk bilmiyorum ama 7km kesin vardi...gidis-donus diye dusunun! :)
ama degdi... her turlu yorgunluga degdi...
HARDEST PART sarkisini tek basina ve ciddi slow soylemesine bile degerdi - iste o anda beni bitirdi! :)

Konser sonrasi konserlerinden derleme yaptiklari muhtesem bir CD dagittilar - hem de herkeseee.. herkesee!! : )
ve ertesi gun Dublin sokaklarinda neredeyse herkesin arabasinda yuksek sesle calan Coldplay'in Viva la Vida sarkisini duyuyorduk...

Coldplay'in son albumunu hatta grubu bilmeyenleri bilgilendirelim :
Son 10 yıldır yaptıkları her albümle rock listelerini salladılar.
4. stüdyo albümleri “Viva la Vida...” merakla bekleniyordu.
Adını ressam Frida’nın son tablosundan alan albümün kapağında Eugene Delacroix’in Fransız devrimini resmeden tablosu yeralıyor.
Geçen yıl haziranda çıkan “Viva la Vida”, 7 milyona yaklaşan satış rakamıyla 2008’in dünyada en çok satan albümü oldu.
Coldplay de, 7 dalda aday olduğu 2009 Grammy ödüllerinden 3’ünü kazandı; “En iyi rock albümü”, “Yılın en iyi şarkısı” ve “En iyi pop grup performansı” ödüllerini aldı.

VIVA LA COLDPLAAYY!! :) diyerek sozlerimi bitiriyorum!

Etiketler: , edit post
2 Responses
  1. belle Says:

    çoooook şanslısın!! :)


  2. Adsız Says:

    çok duygulandım yazdıklarını okuyunca :)))) hehehe
    hep kendinmi gezicen kızımmm , bize de organize etsene bişiler ;))


Yorum Gönder